2012. május 15., kedd

Vírus ellen vírusfű, azaz a mentő CD-kről röviden

Ezekre keress rá. szinte kivétel nélkül van ingyenesen letölthető, teljes értékű verziója. Vagy a [-] mínuszos.hu oldalán megtalálod a naprakész táblázatot!
 

AVG Rescue CD
Avira AntiVir Rescue System
BitDefender Rescue CD
Dr.Web LiveCD
Dr.Web® LiveUSB
F-Secure Rescue CD
G DATA AntiVirus BootCD
Kaspersky Rescue Disk
Norton Bootable Recovery Tool
Norton Power Eraser
Panda SafeCD
VBA Rescue
PC Tools Alternate Operating System Scan
The ULTIMATE Boot Cd for Windows
Trinity Rescue Kit CD
VirusBuster Rescue CD
eScan Rescue Disk
Escan_Rescue_Disk
OpenDiagnostics Live CD
Shardana Antivirus Rescue Disc Utility
Quick Heal Native Boot Scan
Rising AntiVirus Software for Linux
Survey 13 Antivirus Rescue CD

3 megjegyzés:

Unknown írta...

Üdv,
Hála és köszönet az oldalért. Jó lenne egy-két megjegyzés, hogy melyik mennyire friss minták alapján keres, láttam ezek között olyat ami 2008-as. Azért köszi, próbálkozom.

Unknown írta...

Megvan. Az Avirát kipróbáltam, naponta frissül. A trükk, hogy a 76G-ás merevlemezt 20 perc alatt mountolta fel. Ezután 32 perc volt a keresgélés (0-0). Úgyhogy türelem, de jónak néz ki.

gurtni írta...

Hali!
A kasperskyt próbáltam ki, irtózatosan lassú tud lenni. Egy 40 gigás vinyón próbáltam, amin rengeteg apró fájl volt. Egész éjszaka ment, de leszedte a rusnyákat.